България няма да има ново туристическо лого

28.04.2016
България няма да има ново туристическо лого

Общественото жури за избор на ново туристическо лого на България не е излъчило финален победител в конкурса, съобщи на сайта си Министерство на туризма. В заседанието му днес са участвали общо 15 членове - представители на медиите, туристическия бранш, маркетолози и ПР експерти. Гласуването е било тайно, на два етапа, като при първия са получени седем гласа „въздържал се“, седем гласа за вариант едно, който е изцяло типографски и залага на шрифтовата символика в изписването на името България, и един глас за шестия предложен логотип с изображение на лъв. Затова се е наложило провеждането на втори тур на гласуване, при което шест от членовете на журито са подкрепили първото предложение, а останалите девет са се въздържали от гласуване.

Така широкото жури не е успяло да излъчи финален победител в конкурса за нов туристически символ на страната. На журито са били представени и резултатите от публичното гласуване на сайта на министерството, според което над 751 от гласувалите са подкрепили Вариант 1.

Camping.bg

препоръчани новини

Георги Дадов - управител на къмпинг Къпиновски манастир: Къмпингите продават...

Георги Дадов - управител на къмпинг Къпиновски манастир: Къмпингите продават...

Къмпинг Къпиновски манастир вече години наред печели доверието на мнозина любители на къмпинг туризма и привлича...

Ултрамодерен глемпинг с къмпинг и СПА зона в Пловдив вече приема гости

Ултрамодерен глемпинг с къмпинг и СПА зона в Пловдив вече приема гости

Високотехнологичен комплекс със зона за кемпери, каравани и палатки, тематични глемпинг къщички, мотел и СПА...