Министерство на туризма въвежда кризисна рекламна стратегия за летния сезон

23.03.2020
Министерство на туризма въвежда кризисна рекламна стратегия за летния сезон

Министерство на туризма обмисля въвеждането на кризисна рекламна стратегия за летния сезон. Това каза пред БНТ министърът на туризма Николина Ангелкова.

"Туризмът буквално не работи. Изправени сме пред безпрецедентна криза в световен мащаб.", заяви Ангелкова. Според нея все още е възможно, макар и с късен старт, да има летен сезон. "Ако в оптимистичен сценарий започнем да възобновяваме сектора от май месец, на първо място разчитаме на вътрешния туризъм. Обсъждаме възможности за ваучери за почивка с работодателите и банките, за да може българите да изкарат почивката си в страната.", допълва тя. Щял да се промени и рекламният подход, за да бъдат привлечени все пак колкото може повече чуждестранни туристи.

Някои държави вече започнаха кризисни рекламни кампании на туризма си. Ето два примера за такива:

"Идват по-добри времена" - Кипър

"Can't Skip Hope" - Португалия

 

Веселин Вълев
Camping.bg

 

препоръчани новини

Отворено е гласуването за къмпинг проектите за Термален къмпинг ОвощниКът

Отворено е гласуването за къмпинг проектите за Термален къмпинг ОвощниКът

Второто издание на конкурса за студентски къмпинг проекти навлезе в същинската си част. От днес до 15.08.2021 г....

Димитър Стоянов - управител на къмпинг Оазис, Сливен: Радваме се на...

Димитър Стоянов - управител на къмпинг Оазис, Сливен: Радваме се на...

Къмпинг Оазис е един от новоизградените къмпинги във вътрешността на страната. Намира се в непосредствена близост до...