Министерство на туризма въвежда кризисна рекламна стратегия за летния сезон

23.03.2020
Министерство на туризма въвежда кризисна рекламна стратегия за летния сезон

Министерство на туризма обмисля въвеждането на кризисна рекламна стратегия за летния сезон. Това каза пред БНТ министърът на туризма Николина Ангелкова.

"Туризмът буквално не работи. Изправени сме пред безпрецедентна криза в световен мащаб.", заяви Ангелкова. Според нея все още е възможно, макар и с късен старт, да има летен сезон. "Ако в оптимистичен сценарий започнем да възобновяваме сектора от май месец, на първо място разчитаме на вътрешния туризъм. Обсъждаме възможности за ваучери за почивка с работодателите и банките, за да може българите да изкарат почивката си в страната.", допълва тя. Щял да се промени и рекламният подход, за да бъдат привлечени все пак колкото може повече чуждестранни туристи.

Някои държави вече започнаха кризисни рекламни кампании на туризма си. Ето два примера за такива:

"Идват по-добри времена" - Кипър

"Can't Skip Hope" - Португалия

 

Веселин Вълев
Camping.bg

 

препоръчани новини

Hymer в България: Супер лекото шаси SLC - иновация в движението

Hymer в България: Супер лекото шаси SLC - иновация в движението

"Hymer в България" е съвместна инициатива на Camping.bg и официалния представител на Hymer за България...

Близо 1000 избраха корицата на новия Къмпинг пътеводител на България за 2021 г.

Близо 1000 избраха корицата на новия Къмпинг пътеводител на България за 2021 г.

Корицата със снимка от къмпинг Къпиновски манастир беше избрана от аудиторията на Camping.bg за корица на...